Δημήτριος και Γεώργιος Παπανθίμου πριν από 100 χρόνια

Σήμερα αφαιρώντας το κολλημένο χαρτόνι από μια ακόμα στρατιωτική φωτογραφία αποκάλυψα και τον άλλο αδελφό της γιαγιάς μου Μαρούδας με στρατιωτική στολή. Και αυτή η φωτογραφία έχει ημερομηνία στο κείμενο που την συνοδεύει. Πρόκειται για τον Γεώργιο Παπανθίμου ο οποίος εικονίζεται με κάποιον άλλο υπαξιωματικό (φαίνεται να είναι Λοχίας) του οποίου το όνομα δεν αναφέρεται παρά το ότι υπάρχει μια πολύ αχνή υπογραφή διαφορετική εκείνης του παππού μου κάθετα στο κείμενο. Ο Γραφικός χαρακτήρας μεταξύ των δύο κειμένων είναι σαφώς διαφορετικός αλλά είναι φανερό ότι και οι δύο ξέρουν πολύ καλά να διατυπώνουν με ορθή σύνταξη και γραμματική τις σκέψεις τους, πράγμα όχι ιδιαίτερα συνηθισμένο για την εποχή τους μια και ο πατέρας τους ήταν δάσκαλος.

Ο Δημήτριος Παπανθίμου στέλνει την οπισθεν φωτογραφία του στον γαμβρό του Γεώργιο Αναστασίου από την Θεσσαλονίκη στις 9.5.1921.


Ο δεκανέας Δημήτριος Παπανθίμου δεν επέστρεψε από την Μικρασία.


Ο Γεώργιος Παπανθίμου στέλνει την όπισθεν φωτογραφία στην αδελφή του Μαρία από την Θεσσαλονίκη στις 25.3.1921.


Ο δεκανέας Γεώργιος Παπανθίμου πρέπει να είναι όρθιος διότι μοιάζει του αδελφού του και μιάς άλλης φωτογραφίας χωρίς οπισθόγραφο. Ηταν τυχερός και επέστρεψε σώος από τον πόλεμο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η παιδική ζωή με την οικογένεια ΙΙ - Ο πατέρας μου

Η καπναποθήκη Meyer

Πρωτομαγιά στο Δασύλλιο με τον φακό του Δημητράκη Παπάνθιμου

Κόντρες...

Στο στρατό...

Neapolis... η συνέχεια και το τέλος

Στην ουρά ....για 60 ευρώ

Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα

Η πανδημία και η αντιμετώπισή της... μια προσωπική κριτική ματιά

Σχολικές γιορτές για την 25η Μαρτίου