Στο Τζαμί

Ο μικρότερος της φωτογραφίας μας άφησε πριν ένα χρόνο σε ηλικία μεγαλύτερη των 90 ετών. Οικογενειακή φωτογραφία μπροστά στην βρύση του Τζαμιού στο Καζαβήτι. Από τα πρόσωπα που αναγνωρίζω καταλαβαίνω ότι πρόκειται για στενούς συγγενείς που σχετίζονται με την οικογένεια του προπαππού μου Ιωάννη Παπανθίμου, ο μικρός έφερε το ίδιο όνομα. Λίγα χρόνια λοιπόν πριν από τον πόλεμο προς τα τέλη της δεκαετίας του 1930. Από το αρχείο της θείας μου Αλεξάνδρας που φαίνεται πρώτη από τα αριστερά. Ο πατέρας μου είναι πρώτος από αριστερά στην δεύτερη σειρά.
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η παιδική ζωή με την οικογένεια ΙΙ - Ο πατέρας μου

Η καπναποθήκη Meyer

Πρωτομαγιά στο Δασύλλιο με τον φακό του Δημητράκη Παπάνθιμου

Κόντρες...

Στο στρατό...

Neapolis... η συνέχεια και το τέλος

Στην ουρά ....για 60 ευρώ

Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα

Η πανδημία και η αντιμετώπισή της... μια προσωπική κριτική ματιά

Σχολικές γιορτές για την 25η Μαρτίου