Μια συνάντηση διαπανεπιστημιακού δικτύου στην Σουηδία

Ενα μικρό δείγμα από τον θησαυρό που επανέφερα από τα χαμένα αρχεία της περιόδου 1993-96 το οποίο τελικά χρειάστηκε ειδική επεξεργασία για να μπορέσει να εμφανισθεί εδώ. Πρόκειται για αντίγραφο της έκθεσης που γράφτηκε για την πρώτη συνάντηση του δικτύου ERASMUS ICP-93-NL-1009/06 που έγινε στην Karlskrona της Σουηδίας από 1-4 Ιουνίου 1994. Δυστυχώς το κείμενο λόγω παλιάς κωδικοποίησης δεν μπορούσε να εισαχθεί αυτούσιο εδώ και χρειάστηκε πρώτα να μετατραπεί σε μορφή PDF και στη συνέχεια να μετατραπεί σε τρείς εικόνες (τρείς σελίδες). Εκτός από το κείμενο της έκθεσης υπάρχουν και μερικές φωτογραφίες στις οποίες η φάτσα μου είναι εμφανής. Απολαύστε λοιπόν...










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η παιδική ζωή με την οικογένεια ΙΙ - Ο πατέρας μου

Η καπναποθήκη Meyer

Πρωτομαγιά στο Δασύλλιο με τον φακό του Δημητράκη Παπάνθιμου

Κόντρες...

Στο στρατό...

Neapolis... η συνέχεια και το τέλος

Στην ουρά ....για 60 ευρώ

Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα

Η πανδημία και η αντιμετώπισή της... μια προσωπική κριτική ματιά

Σχολικές γιορτές για την 25η Μαρτίου